madderanstrom.blogg.se

you're the straw to my berry, you're the smoke to my high

Publicerad 2013-05-05 19:26:28 i Allmänt,

Hade bestämt för att detta skulle bli en helg med enbart plugg för att klara Fekproven jag har i veckan, och jag har faktiskt varit ganska duktig men ändå har jag inte fått in ett jota i hjärnan. Ibland undrar jag om man faktiskt kan ha en störning som gör att man inte kan plugga så att det fastnar? isåfall har jag det, utan tvekan.
 
Det är så drygt när det är sol ute för då glömmer jag bort att jag måste plugga, jag prioriterar att göra roliga saker före plugget och det lär jag ångra rejält sen. Ända sen typ påsklovet har jag varje helg känt som att det är lov så jag tror aldrig att det är skola på måndagen igen, asdrygt!!
 
Har iallafall varit en riktigt skön helg, igår mot kvällen kom iallafall Nathalie hit så vi satt och mös med lite vin och så. Idag har jag umgåtts med Fredrik, vi åkte och köpte glass och satt oss på bryggan och jag hann ta EN tugga av min glass innan han gjorde så att jag hade glass över hela mina ben + bryggan:)))) sen tog vi en promenad och gick till åsby och klappade getter, alltså dom är så sjukt söta och en var jättegosig och ville bli klappad hela tiden. Sen kollade vi lite inredning och sen kom Jack också, vi tog en promenad och sen åkte jag hem och fortsatte träna lite. Jag och mamma började fixa på balkongen sen tog vi ett premiärkäk där, underbart!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela