madderanstrom.blogg.se

softa under täcket rulla runt med dig

Publicerad 2013-05-16 20:38:38 i Allmänt,

skulle jag skriva idag så skulle det kunna bli 7 inlägg med bara klagklagklag så jag låter bli. Allt har gått från toppen till botten från förmiddagen till eftermiddagen, alltså humörsvängningar?? die
 
Två bra grejer är iallafalla att igårkväll skippade jag plugget och tog en långpromenad med min saknade vän Julia, det var riktigt länge sen vi träffades så det var kul, vi gick från att det var ljust ute till att det nästan var kolsvart, hade ju några år att prata ikapp... Och den andra bra grejen är att imorgon fyller Ellinor år så då blir det lite firande och sånt kul hemma hos henne vilket jag ser fram emot! (har typ varit med taggad än henne?)
 
nu sitter jag hemma hos Johan medans han är nån annanstans, kunde inte koncentrera mig hemma eftersom min bror alltid ska ha hundrasjuttioelva människor hemma hos oss jämt och ständigt, så jag gick hit. Har dock inte pluggat ett skit, har lensat hans kök på fika och gosat med hans katt och bara surat så vi får se var detta leder.
 
tidigare idag var jag mycket gladare. och hurtigare.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela