madderanstrom.blogg.se

min sorg blev deras glädje för en stund

Publicerad 2013-05-22 16:35:26 i Allmänt,

Jag får verkligen olika craving heela tiden!! Och alltid nånting som jag aldrig ens har funderat på tidigare och vill bara göra det nununu. För någon vecka sen ville jag verkligen ha en smileypiercing, nån dag efter det ville jag verkligen ta hål i örat på den där pluppen i örat, vet ej vad det heter? och idag vill jag verkligen tatuera mig på benet, waaah vad jobbigt detta är, får verkligen känslan av att jag vill det till 10000% och vill bara ringa och boka på en gång. Men så spontana ska vi inte vara!
 
Förövrigt så var jag och tränade med Julia igår, hon är ju inte direkt den som ger sig i första taget och då kan ju inte jag vara sämre, men alltså....mina armar idag? vaknade av att jag trodde att jag hade legat på något konstigt sätt men det har hållt i sig hela dagen, trodde till och med att det var någon inflammation eller något. AJ säger jag bara. Men det är skönt egentligen, vill bara träna ihjäl mig nu......
 
Hittade vääldigt gamla bilder på datorn, här kan vi inte vart stora?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela