madderanstrom.blogg.se

kom och dansa med mig, jag går precis dit du vill ingenting kan hindra oss ikväll

Publicerad 2013-05-12 16:39:39 i Allmänt,

Klippte mig som sagt i fredags, blev inte så jättestor skillnad eller jo jag tycker det men det är knappt någon som ens ser att jag klippt mig så det är ju skönt. Riktigt härligt med nyklippt hår iallafall, var ju inte direkt igår, så det känns superfräscht!
 
Mot kvällen så kilade jag hem till Sofie och Adam iallafall där vi satt ett gäng och spelade spel och drack lite, när det blev mörkt och kallt så gick vi hem till Joel dit det kom lite fler folk. Hade en jättetrevlig kväll som spårade ut helt jävla totalt till slut med ambulans osv, blir ju iofs knappt ens förvånad för det var ju trots allt i hallsta vi var... 
 
Sov inte mycket den natten så hela lördagen var bara jobbig och jag var levande död men den dagen gick väldigt fort. Somnade ganska tidigt och sov ut riktigt länge idag och idag finns det inte en sekund över till något annat än PLUGG. såklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela