madderanstrom.blogg.se

kasta dom dit gastarna bor

Publicerad 2013-05-15 20:07:57 i Allmänt,

Det är så mycket runt omkring mig nu så humöret är verkligen en bergochdalbana, är det inte det ena så är det det andra känns det som och jag blir ärligt talat rädd för hur vissa människor faktiskt beter sig. Och på såna som tror att dom kan bete sig hur dom vill och att man bara ska ta det? Nej, som du behandlar mig behandlar jag dig, så är det.
 
Det är iallafall otroligt stressigt med skola och fixa allt som ska fixas innan det är slut. Det känns som om man bor i skolan nu och direkt man kommer hem så är det bara fortsätta. Det går inte en enda dag utan att jag och min bror bråkar för att han stör mig när jag pluggar? snacka om att det kommer bli stor skillnad sen, nu stör man sig bara på allt för man är så stressad!! Jaja, det är bara kriga på, det blir iallafall lite bättre av att man har vissa bra lärare som gör plugget lite lättare genom att bjuda på te och dumlemunk och sätter på musik osv när man sitter kvar och pluggar. Såna borde det finnas mer av, så om nån som läser det här ska bli lärare KAN NI BARA GÖRA DET KUL FÖR ELEVER ATT GÅ I SKOLAN? inte vara såna tjurskallar, skolan skulle ju kunna vara så mycket roligare....
 
jaaaaaa och mer då? jag har nu de klänningar hemma som jag behöver på studentdagen, så sköönt. Har gått och längtat efter sms från posten i en vecka nu för jag har varit så spänd på om kvällsklänningen skulle vara för stor eller ej men idag kom det och den satt perfa! Riktigt skön sommarklänning är det, tycker väl egentligen inte att någon av de klänningar jag ska ha passar till studenten men jaaaa så få det vara, hittar ju inga andra. Ingen kommer ändå bry sig om vad man har för klänning tror jag!
 
Nej nu är det dags att fortsätta, måste ju göra min tavla ikväll också!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela