madderanstrom.blogg.se

jag svär på mitt liv och på allt jag har, du är den enda som har fått mig att känna mig svag

Publicerad 2013-05-20 19:42:38 i Allmänt,

Den här dagen som jag trodde skulle bli pissig totalvände och blev faktiskt en väldigt skön dag. Fint väder osv, hade ett oväntat prov idag som jag egentligen skulle haft på onsdag eller torsdag som jag trodde skulle göra att jag fick IG i hela Fek B, men jag klarade det!!!!!! Och det är helt underbart skönt, har alltså bockat av 2 grejer idag som jag trodde att jag skulle göra senare i veckan och nu håller jag på med den tredje.
 
Och det skiter väl ni fullständigt i men jag skiter faktiskt i att ni skiter i det för detta är min blogg och jag förstår inte ens varför vissa människor som inte har ett skit här att göra, går in här ändå? Sköt erat istället så sköter jag mitt mm bra.
 
Har förresten setat i telefon hela dagen känns det som och pratat telefontelefontelefon. Alltså det är ganska skönt att inte ha en telefon stundvis för det är ett sånt sjukt stressmoment för mig ibland, men ändå dör jag för att jag inte kommer få den på jättelänge, ni som känner mig vet vilken mobilnörd jag är och nu istället sitter jag och pillar på andras mobiler, bara för att..
 
nej plugga var det. hörs när denna vecka är över
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela