madderanstrom.blogg.se

Man måste va en badboy, skolka från skolan klottra på toan spotta snus o röka cigg

Publicerad 2013-05-27 17:01:00 i Allmänt,

Hajhaj holsten, nu var det ett tag sen men måste skriva ändå för minnens skull! I fredags var det ju dags för Elba, först var vi hemma hos Ellinor och drack lite innan, vi tjejer. Sen tog båten över till elba där vi spenderade vår kväll med dans, var en rolig kväll, dock ganska kall.
 
I lördags var det den bästa dagen på riktigt länge. Lätt topp 10 bästa dagar i mitt liv, allting var så perfekt från att jag slog upp ögonen tills jag slog igen dom. Fixade lite på dagen först med Sara sen drog vi upp till skantsen och umgicks med människor och kollade på tävlingar o så i den stekande solen. Efter det drog vi ett gäng till Maistro och sen var det hem och fixa till sig lite och dra sig vidare till barnängsgatan där det var fullt med bra folk. Vi förfestade i ett antal timmar vilket var jätteroligt och sen drog vi vidare till bruks. Väl där var det också riktigt kul, älskar utomhuskonserter! Patrik Isaksson var helt underbar och De vet du med. När nästan allting var slut så vart det efterfest med De vet du, riktigt trevliga killar faktiskt och jag hade jätteroligt verkligen!!
 
Jaaaa mm och idag så har jag varit i skolan ett par timmar bara för att träna till utklädnadsdansen som vi ska ha imorgon och på onsdag. Nu sitter jag hos Sara och ska sätta igång att fixa till mig lite och sen åker vi hem till Emma och grill och mys med fina tjejer :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela