madderanstrom.blogg.se

baby vi kan göra en fjäder av en höna

Publicerad 2013-05-07 13:23:56 i Allmänt,

Igår var vi med skolan på exkursion och var ute på Ängsö från halv 9 - 3, det var mycket roligare än vad jag tänkt mig och det var helt underbart väder. Det är så skönt att få komma ut och gå i skogen och sånt ibland som man aldrig gör annars. Fick dock utslag av min allergi vilket var mindre kul och en redig hästnys i ansiktet...
 
Idag har jag varit en sväng i skolan och sitter nu hemma och skriver lite datorkunskap och väntar på att solen ska nå vår balkong. Det är det jobbigaste med lägenheter, att solen inte ligger på hela tiden! Men det kanske är lika bra med tanke på hur mycket jag brände min stackars nos igår....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela