madderanstrom.blogg.se

today my life begins

Publicerad 2013-06-10 17:09:32 i Allmänt,

Nu jäklar var det ett bra tag sen igen och heeeeelvete vad jag har varit med om underbara upplevelser under den här tiden!! Jag kan inte riktigt sätta ord på känslorna än så jag avvaktar lite med att skriva om studenttiderna känner jag, jag är bara så jävla lycklig!! Är så otroligt lättad över allt och känner absolut noll ångest längre, kan bara göra i stort sett exakt vad jag vill om dagarna och även om man har tider att passa, saker att uträtta osv så vet man att efter det så kan man komma hem och bara känna sig fri och inte ha massa plugg hängandes över axlarna. DEN KÄNSLAN!!!! har väntat på den i så många år och äntligen så är den här.
 
Kommer några bilder (huller om buller som vanligt) från studentdagen iallafall, fler kommer när jag väl har fått dom.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela