madderanstrom.blogg.se

Now I never, never get to clean up the mess I made

Publicerad 2013-06-01 01:41:25 i Allmänt,

HEM LJUVA HEM! Har bott hos pappa helt ensam i en vecka nu för att vara hus- och hundvakt och nu är jag hos mammsen igen och det är så otroligt skönt!!!! Även om det är mysigt att gosa med djuren så går det inte att jämföra med detta. Mmmm och jag vill aldrig lämna denna säng för en annan säng någonsin igen.......
 
Känner att jag skriver alldeles för lite, inte för er utan för  att jag själv ska komma ihåg. Är med om så mycket bra just nu och vill så gärna kunna gå tillbaka till detta och minnas senare, men skulle man skriva om allt skulle det ju bli en hel bibel. Och det orkar man ju inte. Iallafall så har dom senaste dagarna bestått av häng med klassen med grillkvällar och mys och liknande. Idag har varit en helt underbar dag som började med en sväng till erikslund med tjejerna för att införskaffa lite dödliga vattenpistoler och sen åkte vi vidare till löga det fler treor från skolan var. Var helt underbart väder och hela dagen spenderades med beachvolley, kubb, vattenkrig och bara massa skratt. Är så otroligt glad att ha fått lära känna vissa människor, hur ska det bli nu när allt tar slut? När man inte träffas varje dag längre....nej usch vill inte tänka på det!
 
När alla började droppa av så åkte vi tillbaka till erikslund en sväng och sen hem och sen åkte jag och Sara och mötte upp Tuben, vi drog till hemköp och köpte massa gott och åkte till en brygga och tände ljus och bara myste. Senare anslöt sig även Jack, Fredrik och Paul. Alltså herre min gud vad jag saknat dessa killar, de är verkligen dom bästa. Nu ligger jag i sängen och väntar på NCIS Los Angeles ska börja samtidigt som mina ögon hänger ner till knäna känns det som, you just gotta love POLLEN <3
 
Och eftersom jag fortfarande är mobillös (vilket suger så hårt pga kan ej föreviga de bra stunderna med bilder) så bjuder jag på lite snodda instagrambilder:))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela