madderanstrom.blogg.se

No I can't take one more step towards you, cause all that's waiting is regret

Publicerad 2013-06-12 15:24:00 i Allmänt,

Igår blev det lite jobb och cabaré, älskar verkligen att kolla på sånt, shower och liknande. Alltid lika kul och årets var faktiskt väldigt bra, garvade ihjäl mig ett par gånger..
 
Idag har jag varit uppe med tuppen och spenderat hela förmiddagen på vårdcentralen. För en gångs skull fick jag väldigt bra läkare som var jättetrevliga! När jag kom hem åt jag och la mig och kollade på film fast det är jättefint väder ute, men var så sjukt trött. Kollade på All the boys love Mandy Lane, har sett den förr men hade helt glömt bort hur psyk den var!! Men den är bra iallafall så se den.
 
Ska snart iväg till stan och umgås med Michelle som jag inte har träffat på år och dar, så vi får väl se vad vi hittar på. Först blir det en dusch och lite fix här hemma. 
 
Finaste bilden jag hittade på mig och michelle, tagen år 2009? typ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela