madderanstrom.blogg.se

du kan leta i en spegel, jag vet mer om dig ändå

Publicerad 2013-06-13 15:57:10 i Allmänt,

Träffade som sagt Michelle igår, vart rätt sent då vi var och kollade på lite heminredning och gick lite på stan innan vi kom hem så vi fick inte så värst mycket gjort på kvällen. Tanken var att vi skulle till löga och träffa lite människor men det var vi alldeles för trötta för så vi satt på balkongen och lyssnade på musik, myste och pratade ihjäl varandra. Älskar verkligen den människan, hela hon är så mysig och att vara där hemma är så rogivande. Vill aldrig därifrån! idag när hon skulle och jobba så satte jag mig på bussen hem i regnet och krigade med mina 5 väskor kläder jag kom därifrån med haha.
 
På stan igår passade jag på att köpa med mig vaniljsyrup hem så jag kan göra islatte hemma, vi gjorde alltid det när Michelle bodde i hallsta och vi sågs lite oftare och jag har tänkt köpa det i ca 1 år men aldrig kommit till skott, ganska typiskt mig. Nu är det så dåligt väder så nu tänkte jag mysa ner mig med te, jordgubbar och börja kika på Sex and the city från säsong 1.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela