madderanstrom.blogg.se

PROM

Publicerad 2013-04-29 15:33:14 i Allmänt,

I lördags var det som sagt bal och JÄKLAR vad kul det var!! Nästan så man önskar att man kunde ha bal en gång i veckan, men bara nästan. 
 
Det började med att snälla Mathilda kom hit och fixade en uppsättning på mig, jag hade varit superstressad hela dagen som jag alltid blir när man har något inplanerat en viss tid, så jag försökte lugna ner mig vilket slutade med att jag blev alldeles för lugn. Hade ett glas vin upphällt och kollade på fotboll när skjutsen ringde och stod utanför, då var det bara att hoppa i klänningen och försöka dra upp den sega dragkedjan som tog typ 5 min... Sen bar det av till Ellinor i kolbäck där vi alla samlades och drack lite innan det var dags att hoppa in i limmon och åka till stadshotellet!
 
Alltså jag hade en sjuukt rolig kväll med underbara människor, trerättersmiddag, skratt och massor av dansande Jag har fortfarande så ont i fötterna att jag måste gå med tofflor inomhus eller mina träningsskor(mjuka som moln) utomhus, galet!
 
Här kommer lite dåliga mobilbilder som ligger huller om buller, har ännu inte fattat hur man fixar allt detta på blogg.se. Resten av bilderna kommer sen när jag fått allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela