madderanstrom.blogg.se

Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt, det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen

Publicerad 2013-04-29 18:49:41 i Allmänt,

Inatt vaknade jag 4.30 och somnade inte om först runt 7.00 imorse så idag har jag milt sagt varit en zombie. Är sjukt trött på min skola och deras agerande, blir så trött på allt att jag istället för att få motivation nu den sista tiden bara känner att jag vill skita i allt. Men det drabbar ju inte dom, utan endast mig och det gör det hela lite annorlunda.
 
Sitter och pillar på mina naglar som håller på och släpper på vissa ställen, är jätteirriterande och kan inte låta bli att pilla men det blir bara värre..... Jaja nu ska jag äta kebab och sen ska jag och Sara ta en tripp till kolbäck och sedan blir det hem och plugga hela kvällen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela