madderanstrom.blogg.se

Nails

Publicerad 2013-04-26 22:45:28 i

Jag undrar om jag någonsin kommer vänja mig vid blogg.se och appen, verktygen osv. Något mer jag nog aldrig vänjer mig vid är att skriva på mobilen och datorn med dessa naglar....

Jaja otroligt skön dag men den skriver jag om sen. Ville bara slinka in och lägga upp bilderna på naglarna.

OCH VET NI? Fick en uppenbarelse idag när jag kollade i skolkatalogen, ni vet systembolagetreklamen med killen som ba "men jag får alkohol hemma så för mig är det här helt avdramatiserat" han går ju foe fan på min skola!! Kanske ska bli kompis med honom så jag kan bocka av "bli vän med en kändis" på min bucket list.

Nej nu har jag kramp i fingret GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela