madderanstrom.blogg.se

love life

Publicerad 2013-04-26 11:19:28 i

Hej och hå. Idag mår jag bättre men inte helt 100, jag sitter nu och väntar på att världens segaste Nathalie ska komma och möta mig och sen ska vi gå hem till henne och fixa mina naglar inför balen.

Igår blev jag firad hemma hos pappa med min fina släkt, väldigt trevligt. Hade tänkt att äta nyttigt och bra med tanke på att jag knappt kan andas i min balklänning men sen fick jag reda på att vi ska fira mig idag också. Vilket innebär fikafikafika, man kan ju inte motstå det när man ska fira sig själv.... Men nu blir det iallafall en promenad till och från näs och sen lite träning på det för att kompensera all fika!

Fick nya träningstights igår också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela