madderanstrom.blogg.se

blås inte luft i min ballong om du inte vågar följa mig till himmelen

Publicerad 2013-04-30 13:01:33 i Allmänt,

WÄÄÄH idag är det valborg och jag är så övertaggad så jag vet knappt vad jag heter. Alltså är så taggad på livet och så jävla glad bara, livet känns bara så himla bra!!!
 
Ikväll ska vi iallafall vara ett gäng tjejer hemma hos Filippa och grilla och sånt mys innan vi drar oss vidare till wq. Får hoppas på en riktigt skitkul kväll men det vet jag att det blir med mina fina tjåmpizar!
 
Hittade lite fina (så jävla pinsamt vet inte ens varför jag lägger upp detta???) bilder från valborg 2009 och 2010. Båda åren hade väl sin charm och 2011 ska vi inte ens prata om, men detta år ska bli riktigt bra!
 
2009
 
 
2010
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela